Sunday 22 December 2013

tony moly fruit princess


 Ia mempunyai tujuh warna dalam jumlah dansetiap satu buah yang berbeza dan mempunyai rupa yang berbeza di muka.Dari kiri, no.1 adalah puteri strawberi , tidak. 2 adalah puteri plum ( mutiara) , no.3 adalah puteri manggis, no.4 adalah puteri pic , no.5 adalah puteri delima , no.6 adalah puteri ceri dan No.7 adalah epal puteri ( mutiara ).Ia kelihatan comel, tetapi yang kelihatan di wajah mereka agak cetek ! Saya fikir mata mereka adalah sedikit cetek . LOL




Saya telah cuba menggunakan puteri no.3 manggis dan no.5 delima puteri.Sebelah kiri adalah puteri delima dan kanan adalah puteri manggis.Kepala ini telah direka dalam konsep buah-buahan.






Hujung adalah pada penutup seperti ini. Ia kelihatan seperti kepala terkeluar ! LOL(Ia satu seram bibir- gloss ~ ~ LOL Kerana ia musim panas)Anyways , ia sangat lucu dan comel !




Anda mungkin tidak dapat mengetahui bagaimana besar ia adalah dengan melihat photograh yang ~Ia amat kecil dan ia sesuai dengan betul-betul di tangan anda.
 
Ia mudah alih di dalam beg atau beg anda kerana ia sangat kecil.




 
Apa yang jenis mengecewakan adalah penutup mendapat kotor .Penutup dengan mudah menjadi kotorkerana ia adalah sukar untuk mengawal jumlah yang keluar.



Yang aplikator yang yang dilampirkan kepada tudung span hujung pepenjuru dengan berus yang singkat ~Saya terpaksa berenang di aplikator beberapa kalikerana ia tidak menyerap jumlah yang mencukupi.Mungkin kerana kualiti bahan hujung itu tidak baik atau mungkin ia adalah kerana ia terlalu pendek yang ia menyakitkan bibir saya apabila saya memohon di bibir saya.









Setiap bibir- gloss berbau seperti buah ~Bau itu adalah bau asas buah-buahan, tetapi ia tidak terlalu buruk.Bau manis dan masam perlawanan dengan baik dengan pakej.No 3 adalah merah jambu terang . Anda akan dapat untuk menyatakan warna merah jambu dengan baik.Saya fikir no.5 akan menjadi ceri- warna kerana ia adalah buah delima, tetapi ia adalah satu pic -warna. Kedua-dua warna adalah baik, tetapi mereka tidak baru kepada saya kerana warna-warna ini telah digunakan dalam produk mereka lebih awal!Kedua-dua daripada mereka mempunyai mutiara dan tekstur adalah sedikit melekit.Saya suka tekstur kerana ia tidak terlalu melekit dan juga kerana ia digunakan untuk bibir dengan baik.


 
Saya cuba delima no.5 itu.Anda boleh membuat bibir sangat semulajadi dan cahaya dengan menggunakan ini.Saya fikir ia adalah satu warna yang sepadan dengan baik dengan wanita Korea Selatan.Kelicinan menonjol banyak dan ia juga sangat selesa pada bibir.Rasa kelembapan berlangsung selama masa yang panjang, tetapi warna tidak kekal lama.





Saya cuba no.3 manggis puteri di bibir saya.Jenis gloss daripada terperangkap di antara kedut bibir saya, tetapi ia merebak dengan secara semula jadi selepas beberapa ketika. Gloss ini juga sangat baik. Warna merah jambu yang cerah dan cantik yang sesiapa ingin ~ ~

Kelebihan produk ini akan menjadi pakej comel , mudah alih, jumlah yang mencukupi . harga murah dan warna yang akan sepadan pada hampir semua orang dan kelemahan akan kualiti rendah aplikator dan warna-warna lama.Saya tidak akan menjadi pilihan yang tidak baik sama sekali jika anda adalah orang yang suka warna biasa dan glossiness ~


No comments:

Post a Comment