Tuesday 24 December 2013

Mini 108 Massager


 BYOU Mini 108 Face Eye Massager Wrinkle Remove Redundant Flesh
ciri-ciri:

    
Mengimbangi ecolloid dan kulit berminyak , membersihkan yang keletihan muka , keluarkan daging berlebihan dan kedut muka
    
Pendahuluan peredaran darah muka dan metabolisme sel. Asisit yang egesting kotoran lubang di bawah muka, Keluarkan daging berlebihan.
    
Membina keanjalan daging muka dan kulit , menghalang santaian otot dan kulit.
    
Meningkatkan keanjalan kulit , menangguhkan usia tua dan sangat pudar kedut muka dengan menggunakan lama.
    
Sedar urut bertenaga mengikut titik akupuntur berbeza di muka , untuk mengetatkan carnosity dan lemak yang tidak diingini.
    
Getaran adalah sederhana, oleh itu ia juga sesuai untuk urutan pada bahagian-bahagian badan yang lain , untuk melegakan keletihan dan mengorek saluran


Serlahkan :

    
Mini Massager Mata
    
Tunjukkan penjagaan harian kepada mata anda untuk mengelakkan masalah penglihatan, mengurangkan tekanan dan meningkatkan tidur.
    
meningkatkan Peredaran Mikro
    
Membantu mengurangkan mata bengkak , lingkaran mata gelap dan kedutan mata.
    
Kecil dan mudah
    
Membawanya sekitar dengan anda di mana-mana supaya anda boleh menggunakannya bila-bila masa .

Berterusan minggu tanpa henti tidur meninggalkan mata anda bengkak dan berparut dengan lingkaran hitam ? Walaupun tidur mungkin ubat yang terbaik untuk bermata letih, kadang-kadang anda tidak boleh renjiskan pemikiran kerja dan tanggungjawab tekanan menjaga anda daripada menikmati lena yang dalam dan tanpa mimpi .
Jadi, jika anda tidak mempunyai masa yang cukup untuk menunggu alam semula jadi untuk menentukan bila mata anda akan mengempiskan , dan anda mempunyai tarikh penting , mesyuarat atau majlis khas untuk menghadiri , menemui ini pekerja keajaiban menarik, ini Massager Mata mini yang unik, yang akan membantu bertambah baik, berehat dan meremajakan mata lelah anda .
Dengan ini mini urut mata comel dan terapeutik, anda akan dapat untuk merawat mata anda untuk rawatan yang santai setiap hari untuk mengelakkan masalah penglihatan, mengurangkan tekanan dan membantu dalam mempunyai, tidur nyenyak yang aman.
Di samping itu, ia juga akan membantu dalam mengurangkan mata bengkak , lingkaran mata gelap dan kedutan mata disebabkan oleh keletihan dan peredaran darah yang tidak baik melalui peningkatan peredaran mikro .
Saiz: 30mm * 124mm (L * H)
Bateri: AA ( 1.5 V * 1)
Berat: 62g (berat bersih)

Bahan: PC + ABS

No comments:

Post a Comment