Tuesday 24 December 2013

My Beauty Diary Mask 10pcs


Seorang penjual terbaik, Black Pearl Mask melembutkan dan memutihkan kulit sambil membawa kembali daya tahan asalnya dan berseri. Bahan-bahan aktif semula jadi mutiara hitam mencerahkan dan melembutkan kulit. Ketiga-tiga sitrus nanas , limau dan timun lembut susut off sel-sel kulit kusam dan mati untuk mendedahkan kulit yang lebih baru dan lebih bertenaga. Black Pearl Mask adalah disyorkan untuk jenis kulit biasa untuk meningkatkan keanjalan kulit.
Ultimate Pemutihan : The pemutihan intipati kompleks muktamad diekstrak daripada berkilauan mutiara hitam yang mengandungi bahan-bahan pengindahan, termasuk asid amino yang kaya dan unsur surih mineral yang telah dipilih dengan teliti untuk penyaman kulit. Bahan-bahan aktif semulajadi pekat daripada mutiara hitam, digabungkan dengan banyak laut semula jadi yang lain dan ekstrak tumbuhan yang terkandung dalam formula kami akan meninggalkan kulit anda putih , lembut, lembap, dan perasaan seperti sutera lancar dengan kilauan mutiara selepas digunakan !
Mengembalikan Keanjalan dan Luster : ekstrak tumbuhan vitamin C semula jadi seperti nenas , limau , timun merangsang metabolisme cuticles , dengan itu menghapuskan sel-sel kulit lama dan mati , menjadikan kulit anda seperti sutera licin , segar dan putih. Tambahan pula, ia meningkatkan keanjalan, berselerak dan daya hidup, akhirnya mewujudkan kulit yang jelas dan elastik yang sempurna.

CIRI• Tujuan: Whitening & Nourishing• Menakjubkan Nanospheres Teknologi: Berstruktur dengan banyak lubang kecil , ia menambah penyerapan khasiat , meninggalkan kulit lembap.

CARA PENGGUNAAN / PETUA KECANTIKAN• rutin penjagaan kulit yang dicadangkan : Pembersih > Toner > Black Pearl Mask > Losyen• Selepas pembersihan, terungkap topeng dan letakkan seluruh muka anda selama 20-30 minit.• Jika terdapat baki serum pada muka anda , perlahan-lahan mengurut ini ke dalam kulit anda dengan hujung jari anda.• Jangan basuh serum topeng, hanya meneruskan rutin penjagaan kulit harian biasa dan anda boleh memohon pelembap anda ke atas kulit.

No comments:

Post a Comment