Tuesday 24 December 2013

Missha Perfect Cover BB Cream 50ml


arahanGunakan BB Cream sebagai langkah terakhir untuk penjagaan kulit . Pam jumlah yang sesuai krim dan memohon sama rata ke muka . Perlahan-lahan tepuk muka dengan tapak tangan untuk penyerapan yang lengkap.Penerangan Produk
Full Size: 50 ml# 21 Beige TerangUntuk semua jenis kulit
MISSHA M PERFECT COVER BB CREAM SPF42 PA + + + # 21 Beige TERANG
Winkle penjagaan + UV Bukti (SPF 42 PA + + +) + pelembap + sebagai asas solekan + Foundation
Ia menyediakan cemerlang menyembunyikan apa-apa jenis pigmentasi atau kawasan perubahan warna pada muka termasuk jerawat , couperose , vitiligo , bintik umur, tompok matahari dan lingkaran hitam.
· Untuk semua jenis kulit walaupun untuk jenis kulit jerawat· Ia boleh digunakan sebagai asas solek atau asas .· Mengandungi bahan-bahan untuk Menenangkan kulit ( Na- kompleks)
MISSHA M BB Cream Mengandungi bahan-bahan semulajadi yang tidak merosakkan atau merengsakan kulit. Dengan penggunaan yang berterusan, kulit sensitif anda akan menjadi tenang, dilindungi dari kemerahan dan menjaga kesihatan.
MISSHA M BB Cream adalah krim penjagaan semula jadi untuk kulit sensitif , secara semula jadi yang meliputi penyelewengan pada kulit serta memperbaiki tekstur kulit. Bahan-bahan botani, seperti mugwort dan labu, dan bahan-bahan pemakanan mengekalkan kulit lembap dan seperti sutera. MISSHA M BB Cream adalah produk pelbagai fungsi yang boleh digunakan dan bukannya asas solekan dan asas.
Arahan: Selepas penjagaan kulit asas , memohon jumlah yang sesuai di seluruh muka berikut tekstur kulit. Kemudian, melengkapkan solek dengan serbuk . ( Untuk menampung kulit anda dengan sempurna , memohon asas tambahan selepas menggunakan MISSHA M BB Cream )
PENGENALAN krim BB
Balm cacat cela , juga memanggil BB Cream , diketahui telah dirumuskan sebagai krim selepas rawatan untuk membantu pesakit yang telah melalui pembedahan laser kulit untuk menenangkan dan menjana semula kulit.
- Membantu melembutkan tekstur kulit- Berpanjangan digunakan produk boleh membantu untuk memperbaiki tekstur keseluruhan kulit & pudar parut jerawat- Bertindak sebagai asas solek & asas-Membantu untuk melindungi penyelewengan pada kulit, walaupun keluar skintone , bulatan penyamaran undereye , parut & menambah seri wajah 



Maklumat Pentingbahan-bahanAir (Aqua ), Cyclomethicone , Ethylhexyl Methoxycinnamate , Zink Oksida , Caprylic / Capric Trigliserida , Minyak Galian, Phenyl Trimethicone , Talc , Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone , Macadamia Ternifolia Seed Oil , Squalane , Adenosina , cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone , PEG -10 Dimethicone , Polyethylene , melilini ( Cera Alba) , Gliserin , Propylene Glycol , Ekstrak Kaviar , Ekstrak Alga , Rosa Canina Minyak Buah , Simmondsia chinensis ( Jojoba ) Minyak Benih, Ekstrak Fagus Sylvatica Bud, Ceramide 3, rosmarinus Officinalis ( Ekstrak Rosemary ) Daun, Chamomilla Recutita ( Matricaria ) Ekstrak Bunga , Sodium Hyaluronate , Sodium Chloride , Fragrance ( Parfum ), Methylparaben , Propylparaben , dinatrium EDTA, Hydroxyisohexyl 3- sikloheksena Carboxaldehyde , Butylphenyl Methylpropional , Benzyl salisilat , Hydroxycitronellal , Alpha- Isomethyl Ionone , Hexyl Cinnamal , linalool , citronellol MUNGKIN MENGANDUNGI [+ / -; Titanium Dioksida (CI 77891 ) , Besi Oksida (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499 )]

No comments:

Post a Comment