Tuesday 24 December 2013

Laneige Water Sleeping Psck EX 80ml

PeneranganLaneige Air Tidur Pack_EX ringan topeng gel -jenis yang memberikan penghidratan intensif , kecergasan dan kecerahan manakala memulihkan kulit dengan kelonggaran dalam melalui aroma yang menyenangkan.
Diperkaya dengan Bata -glucan, Laneige Air Tidur Pack_EX mendalam menghidrat keletihan dan kulit kering semasa Ceramide formula menguatkan halangan kulit.
Kesan antioksidan Hunza Apricot Ekstrak membawa crystal0clear dan juga warna kulit dengan mengeluarkan oksigen berbahaya dan dengan menulenkan kulit.
Ekstrak buah berangan Biji menggalakkan turnovers lapisan horny untuk membuang sel-sel mati untuk bekalan air bertenaga dan tekstur kulit anggun.
Satu sebatian aromatik intipati eksklusif dibangunkan oleh Sleepscent ™ membantu untuk berehat minda dan badan untuk menggalakkan tidur yang baik. Satu tidur yang baik dengan kelonggaran yang mencukupi akhirnya menguatkan pemulihan kulit. Minyak pati daripada Orange Bunga, Rose, Ylang Ylang , Sandalwood dan lain-lain yang terkandung di dalam Sleepscent ™.
Himalaya Salji Air membantu untuk menjaga kulit anda kelihatan lebih jelas dan cergas.

bagaimana untuk menggunakannyaGunakan pada waktu petang selepas pembersihan dan menggunakan toner dan pelembap. Memohon jumlah yang sesuai (2.5cm diameter adalah disyorkan) , tanda di hujung hidung , pipi , dahi dan dagu , dan menikmati aroma untuk selama 3 saat . Perlahan-lahan merebak ke seluruh muka dari dalaman ke bahagian luar bersama-sama tekstur kulit. Pergi ke tidur selepas produk diserap tanpa membilas kira ( muka Basuh pada waktu pagi akan datang).Gunakan sekali atau dua kali seminggu.
bahan-bahanBeta- Glusan , Hunza Apricot Ekstrak , buah berangan Ekstrak Benih, Sleepscent ™ , Himalaya Salji Air
sesuai untuksemua jenis kulit / kering dan kulit sensitif

No comments:

Post a Comment