Sunday 1 December 2013

MINYAK IKAT KASIH

minyak ikat kasih


Nak Order ??
Boleh terus ♥ SMS / LINE / Whatsapp/wechat ☎ ke 0174606977

MINYAK IKAT KASIH SUSUK DARA
Harga: RM65 {20ml}
Meh cuba.. baru boleh sembang…
Masalah: Payu dara Kendur akibat menyusu bayi ataupun akibat sudah lanjut usia atau penjagaan yg kurang di beri perhatian satu ketika dulu..
Penyelesaian: Minyak Ikat Kasih.(Rm65)
Cara guna:
Titikkan 2-3 titik Minyak Ikat Kasih(MIK), Sapu dan urut payudara anda kecuali bahagian nipple secara bulatan(sila rujuk gambar di bawah) amalkan dan insyaallah dalam masa singkat anda boleh rasa dan nampak perubahannya… Bau MIK ni sangat harum…jadi tak la memualkan.. JOM TRY!!!!
Tau tak kenapa MIK kita sangat2 berkesan. U all tau ke MIK diperbuat dari apa? Siapa kata perubatan herba/traditional ni kuno tak uptodate dan tak moden. Sebenarnya kita yg tak tahu kita ni sebenarnya pandai dan bijak. MIK diperbuat dari minyak ikan belacak yg dari segi kajian saintifik mempunyai bahan teramat istimewa iaitu “stem cell” nya yg berinteraksi dgn hormon dan darah kita. Terdapat setengah orang memakan ikan belacak didapati awet muda dan bertenaga kerana pengaktifan hormon dlm badan. oleh kerana ikan belacak susah didapati, orang dulu2 menjadikan ia dalam bentuk minyak. Setelah dikaji oleh saintis moden “Stem Cell” dari ikan belacak akan dijadikan bahan commercial dan telah mula mendapat permintaan. Dan MIK keluaran susukdara sedang dikaji dan insyaallah jika diizin Tuhan, MIK SUSUKDARA akan dibimbing untuk menembusi pasaran eksport antarabangsa!!!
——————————————————————————————————————————-
INFO
Ada 2-3 org pm tanya mengenai bau Mik yg tak macam dulu..so ni infonya ye
MIK kita this time guna minyak kelapa dara (VCO). Kami niat hendak memberikan khasiat yg terbaik utk customer. Dulu2 mmg customer suka yg wangi TETAPI yg wangi tidak berkhasiat kerana pewangi akan merosakkan dan menghilagkan khasiat stemcell belacak tersebut. VCO adalah mahal dan sekadar pewangi adalah jauh lebih murah yg customer tidak sedari. So actually mereka dapat “MINYAK WANGI” berbanding MIK SUSUKDARA yg betul2 asli “MINYAK BELACAK”. So lepas ni kalau dapat MIK ade bau minyak kelapa tu adalah bau dr VCO (Virgin Coconut Oil)….
**copypaste dari group stokis
———————————————————————————————————————
MINYAK IKAT KASIH
DIPERBUAT DARIPADA: – IKAN BELACAK – LINTAH – HABBATUS SAUDA – LADA PAHIT – PINANG MUDA
PENGGUNAAN UNTUK ISTERI
khasiatnya:
1- membesar dan memontokkan payudara dan punggung
2- sebagai baja pembesaran
Sesuai digunakan oleh ibu-ibu yang menyusukan anak untuk menaikkan dan menegangkan kembali payudara yang kendur akibat menyusukan anak
Cara Guna:
1- sapu dua atau tiga titik pada payudara dan urut perlahan-lahan
2- lepas mandi, lap bersih dan keringkan. Kemudian sapu sikit MIK pada payudara dan urut
AWAS!!! JANGAN TERKENA PADA PUTING’
———————————————————————————————————————
PENGGUNAAN UNTUK SUAMI:-
CARA PEMAKAIAN :
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit
~ dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang dipanggil lubang cincin. dimana disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT2 DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KEHUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASEH.
SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN ” ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN”
TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..ALIRAN DARAH DIZAKAR N BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT2.INI MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.
more tips utk lelaki: nak ehem2 boleh sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan pada bebed. perfomance anda tidak mengecewakan insyaallah… nak mesra lagi..minTak isteri tolong urutkan ye…

No comments:

Post a Comment