Wednesday 30 October 2013

EMILAY COLLAGEN USA SOFTGEL



EMILAY COLLAGEN USA SOFTGEL

 

 


 Nak Order ??
Boleh terus ♥ SMS / LINE / Whatsapp/wechat ☎ ke 0174606977 ~abg jehan

Kapsul kolagen lembut
Pengekstrakan ekstrak protein ikan laut dalam, dengan kolagen yang unik dan polisakarida glycosaminoglycan, manakala yang kaya dengan vitamin C, P dan kalsium, badan boleh menggalakkan pertumbuhan semula kulit, mempercepatkan penyembuhan luka, meningkatkan keanjalan kulit dan kapasiti kelembapan serat, kulit kelewatan penuaan , untuk mengelakkan berlakunya kedutan dan tempat-tempat gelap, dan membekalkan nutrien yang diperlukan oleh kulit. Menjadikan kulit lebih lembab, kilau kaya dan elastik.
Keupayaan untuk menggalakkan pertumbuhan semula kulit badan dan meningkatkan serat keanjalan kulit dan keupayaan penebatan; Kelewatan penuaan kulit, mencegah kedutan dan tompok coklat, supaya kulit lebih kelembapan, kilauan lebih kaya dan fleksibiliti

Lapan Manfaat Kesihatan Kolagen

Kehilangan berat badan telah meningkat

Walaupun tidak terbukti secara saintifik, beberapa produk penurunan berat badan dan pil termasuk kolagen sebagai ramuan. Malah, kolagen yang digunakan dalam cara ini untuk penurunan berat badan adalah cara yang sama bahawa ia boleh digunakan untuk memasak. Ini adalah kerana kolagen adalah gelatin semula jadi. Walau bagaimanapun, berat badan boleh meningkatkan hasil daripada menggunakan makanan tambahan ini tetapi hanya bersama-sama dengan diet yang sihat, senaman, dan corak tidur yang betul.

Ketumpatan tulang baik

Bagi orang-orang yang mengalami osteoartritis atau osteoporosis, makanan tambahan kolagen digabungkan dengan kalsium yang layak mengingati sebagai pilihan untuk rawatan. Malah, osteoporosis adalah penderitaan yang menyerang ramai wanita dan sesetengah lelaki di seluruh negara. Tanpa mengira jantina pesakit, makanan tambahan kolagen yang ditetapkan kepada pesakit, dalam kombinasi dengan ubat-ubatan lain. Matlamatnya adalah untuk mengawal kelemahan tulang. Hasilnya, kalsium dan kolagen sering digunakan dalam kombinasi untuk membantu mengikat kalsium untuk menguatkan tulang dan memberikan fleksibiliti yang lebih baik.

Jantung dan Sistem Kardiovaskular yang dibantu

Apabila kolagen diturunkan dalam sistem kardiovaskular, ia boleh membawa kepada kerosakan hati. Ini penurunan kolagen dalam badan juga telah dikaitkan dengan penyakit patologi. Bagaimanapun, saintis masih mengkaji kemungkinan menggunakan makanan tambahan kolagen untuk meningkatkan jantung. Walau bagaimanapun, tanpa rawatan yang betul dan pengetahuan pilihan alternatif, seperti makanan tambahan kolagen, kerosakan hati boleh membawa maut jika tidak ditangani dalam masa.

Gigi dan Gusi yang Memperkukuh

Walaupun kolagen bukan salah satu makanan tambahan yang pertama dianggap berkaitan dengan gigi dan gusi, ia membantu dalam mengikat gigi dan menjaga mereka tegas untuk gusi. Sebaliknya, merendahkan kolagen dalam badan boleh menyebabkan seseorang individu untuk gigi longgar. Syukurlah, kolagen boleh didapati dengan banyaknya di seluruh badan. Malah, ia adalah terdiri daripada gentian yang dalam tisu perantara yang membentuk gigi dan tulang.

Kuku dan Kuku kaki yang Diperkuat

Makanan tambahan yang mengandungi kolagen boleh digunakan untuk menguatkan rapuh, kuku yang lemah. Sangat mudah, rawatan yang boleh diambil secara lisan atau dalam bentuk rawatan kuku. Walau bagaimanapun, masa yang diambil untuk memulihkan kuku untuk kekuatan penuh dan panjang pilihan akan berbeza-beza bergantung pada setiap individu. Tambahan pula, rawatan kolagen secara tetap boleh menyimpan kuku kembali ke negeri mereka rapuh sebelumnya.

Keanjalan kulit Memperkukuh

Umur mempunyai kesan malang pada kulit kita menyebabkan ia mengendur dan berkedut. Malah, lapisan lemak yang memegang kulit kita ketat untuk tulang kita mula mengurangkan sebagai tahun berlalu. Ini adalah disebabkan oleh kesan sinaran UV setiap hari mogok kolagen dan lain-lain elemen penghubung dalam kulit. Walau bagaimanapun, makanan tambahan kolagen menambah apa yang hilang, membolehkan lapisan lemak kekal dan kulit untuk memegang kuat. Sama seperti ubat-ubatan dan makanan tambahan lain, terdapat beberapa bahaya untuk menggunakan kolagen jika makanan tambahan yang betul ditadbir. Sebelum memulakan sebarang regimen baru, pastikan untuk melawat doktor anda. Doktor biasanya akan melakukan dua ujian kulit kepada anda terlebih dahulu, untuk memeriksa tindak balas alahan mungkin seperti gatal-gatal, gatal-gatal, kemerahan atau sakit dada.

Kualiti rambut telah Berubah

Satu tambahan kolagen membantu rambut tumbuh panjang dan kuat, dan ia meningkatkan semula jadi protein rambut-bangunan badan. Kolagen memulakan pertumbuhan rambut, dan bergantung pada tahap kehilangan, pertumbuhan semula juga. Selain itu, jika digunakan pada kulit kepala, ia boleh mengurangkan rupa dan kekeringan uban. Apabila digunakan secara tetap, rambut yang sihat tumbuh tebal dan kuat sebagai tindak balas kepada makanan tambahan kolagen.

Luka terbakar dan akan sembuh dengan cepat

Makanan tambahan kolagen dan penyelesaian topikal yang sedang dikaji untuk terbakar dan luka-luka kulit. Molekul kolagen datang bersama-sama dan mengikat bagi membolehkan kulit baru untuk berkembang. Sebagai berpakaian semula jadi untuk luka, kolagen menyerap kumuhan luka. Oleh itu, ia juga akan membantu luka kekal lembap kerana ia menyembuhkan tanpa membenarkan jangkitan bakteria untuk berkembang.
Gender: Unisex
Kumpulan Umur: Dewasa
Kandungan bersih: 500mg * 60capsules
Kaedah penyimpanan:
Tempat yang gelap tempat yang sejuk, kering, jauhkan daripada kanak-kanak, kedai pada suhu bilik, tertutup rapat, mengelakkan haba yang berlebihan.
Ketahanan: 2 tahun
Kaedah yang boleh dimakan: Sekali sehari, setiap dua makanan
Cadangan: Ambil satu gel lembut setiap hari, sebaik-baiknya dengan makan

No comments:

Post a Comment